Welcome
Welcome to <strong>ordning</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

Utseendet väljer du själv!

Här hittar du info som förhoppningsvis ska göra tillvaron enklare.

Moderator: rigg

Utseendet väljer du själv!

Postby ordning on 25-07-2007 09:26

När du registrerar/t dej kan du gå in på din "Profil" och i en liten rullgardinsmeny välja utseende på hela alltet. Är det inte fantastiskt?
Glöm bara inte att klicka på Submit för att aktivera ändringarna i din profil.

Förtydligande: Om du inte gillar det isblå temat eller har svårt att skilja länkar från "vanlig" text, då kan du välja mellan ett antal olika teman som ändrar utseende på både layout och färger.

Det finns ett hundratal olika teman att välja bland och jag som administratör har den mödosamma uppgiften att pröva och godkänna de jag tycker kan vara lämpliga. Det kan alltså dyka upp fler teman efterhand.
ordning
Site Admin

Re: Utseendet väljer du själv!

Postby Farbror B on 26-07-2007 11:22

ordning wrote:... och jag som administratör har den mödosamma uppgiften att pröva och godkänna de jag tycker kan vara lämpliga.

Med koppling till en annan tråd så bör nog "prova" ha använts här :-)
Farbror B

Postby ordning on 26-07-2007 11:41

Så sant, så sant!
Men så slog jag också upp orden efter att jag skrev ovanstående!
ordning
Site Admin

Postby Farbror B on 26-07-2007 14:09

Jag anade detta, men eftersom jag inte läste i den ordning du hade skrivit så blev det lite för tilltalande att slå in den där smashen som du la upp för:-)
Farbror B

Return to Bra att veta!