Welcome
Welcome to <strong>ordning</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

Hej Vajlan (och alla andra)

Hur var det nu de sa i skolan? Här diskuterar vi skrivregler och dess missuppfattningar.

Moderator: rigg

Hej Vajlan (och alla andra)

Postby Lillsmurfan on 25-09-2007 08:43

Kul att höra vad ni säger. Det har varit mycekt diskussion kring detta hemma (pojkvännen pluggar, liksom jag gjorde ett tag innan jag hoppade av, till lärare).

Vajlan - jag antar att jag hittade hit via dig, men jag är inte säker. Det vore konstigt om det var tack vare någon annan. Jag har tipsat pojkvännen om denna plats också, språkintresserad som han är.
Lillsmurfan

Postby vajlan on 27-10-2007 12:57

hittar inget bra ställe att lägga dagens lilla fynd på så jag lägger det här där man talar om MIG! ;)

"Vanligtvis brukar Ellos ha skräpmaterial i deras blusar men den här är av 100% bomullspoplin." Gaaaah!
vajlan

Return to Särskrivningar mm