Welcome
Welcome to <strong>ordning</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

DE-fence or ROME-ance

Hur säger man...?

DE-fence or ROME-ance

Postby vajlan on 16-12-2007 21:21

jag blir GALEN på att de väljer påannonsörer som inte kan uttala saker på engelska eller franska, när man nu envisas med att ha engelska och franska i reklamen. DEfence och ROME-ance istället för deFENce och roMANce... not to mention alla kartåååår istället för Carte d'Or. gaaaaah!
vajlan

Postby vajlan on 16-12-2007 21:24

det skulle inte stå OR, det skulle stå och, sorry. men det är nog för att jag blir så irriterad varje gång trean är på och jag hör skiten.

min sistfödda är lika känslig och sitter och hojtar åt teven när det är reklam för bla bla med smak och doft av kössbär och bla bla bla den stora konserTen. det heeeeteeer inte konserT, det STAVAS bara såååå hojtar hon. (åh.. mitt lilla nerfallna äpple tänker jag och snyter en tår.)
vajlan

Postby Ullah on 16-12-2007 23:31

Min yngste retar sig också på den där konserTen i reklamen. De kanske rentav lyssnar på oss, de små?
Ullah

Postby TalkBack on 17-12-2007 13:47

En annan väldigt märklig reklam är ju den (eller snarare de) med reklam för leksaker som balnd annat kan köpas på "Toys-russ". Hur kan man över huvud taget godkänna en sådan reklam om man är ansvarig beställare hos Toys'R'us?
TalkBack

Return to Vad heter det?